کتری برقی هنریچ مدل 8823

ویژگی‌های محصول
  • برند: هنریچ
  • رنگ:
  • توان: 1500 وات
  • جنس بدنه: استیل ضد زنگ
  • خاموش شدن خودکار: دارد
  • برند heinrich
  • توان مصرفی 1500 وات
  • ظرفیت 1.8 لیتر
  • جنس بدنه استیل ضد زنگ
  • خاموش شدن خودکار
بازگشت
  • ارسال توسط پروفی کالا
    این کالا پس از مدت زمان مشخص شده توسط فروشنده در انبار پروفی کالا تامین و آماده پردازش می‌گردد و توسط پیک پروفی کالا در بازه انتخابی ارسال خواهد شد.

5.300.000 تومان

تحویل اکسپرس
پشتیبانی 24 ساعته
پرداخت آنلاین
ضمانت اصالت

توضیحات

کتری برقی هنریچ مدل 8823

 

كتری برقی چیست؟

اكثر ما برای رفع خستگی در طول روز با نوشیدن یك فنجان چای خستگی خود را رفع می كنیم و انرژی رفته را به خود برمی گردانیم. این روزها به دلیل مشغله فراوان و كمبود وقت، سخت است ساعت ها منتظر شویم تا آب كتری و سماور به جوش بیاید و چای دم كنیم.

امروزه برای بالا بردن سرعت دم كردن چای، یك وسیله كاربردی و پر مصرف به نام كتری برقی در اكثر خانه ها جایگزین سماور و كتری های گازی شده است.

در بازار محصولات خانگی، انواع و اقسام كتری های برقی با برند های مختلف وجود دارد. ما قصد داریم شما را با امكانات و ویژگی این محصول پرطرفدار و آشنا كنیم.

اگر قصد خرید این محصول را دارید در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعات كاملی را درباره كاربرد كتری برقی و در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

كاربرد کتری برقی هنریچ مدل 8823

یكی از لوازم برقی پر كاربرد در آشپزخانه كتری برقی می باشد كه این روزها در اكثر آشپزخانه ها پیدا می شود. كتری برقی یك نوع وسیله الكترونیكی است كه از آن برای جوشاندن آب استفاده می شود.

كاربرد كتری برقی بیشتر در تهیه چای، قهوه و انواع دمنوش می باشد. این دستگاه شامل یك المنت است كه وظیفه تولید گرما را بر عهده دارد. همچنین وجود یک كلید اتوماتیك و یك چراغ كه در زمان روشن بودن كتری هشدار میدهد از دیگر ویژگی های این محصول به شمار می رود.

جنس كتری های برقی معمولا از شیشه، پلاستیك و یا فلزی می باشد.

همانطور كه می دانید به ترتیب اولویت اول جنس فلزی بعد شیشه ای و انتخاب آخر پلاستیك است.

بی شك كیفیت چای در كتری های شیشه ای و استیل بسیار بهتر از كتری های پلاستیكی می باشد و تنها مزیتی كه كتری های پلاستیكی دارند این است كه گرما را كمتر از خود به بیرون منتقل می كنند.

شاید استفاده از كتری برقی در آشپزخانه یك قسمتی از فضای شما را اشغال كند اما باعث می شود فضای روی اجاق گاز خالی بماند و در هنگام آشپزی، احساس راحتی بیشتری کنید.

کتری برقی هنریچ مدل 8823  و مزایای استفاده از آن

سرعت در نقطه جوش: كتری های برقی، نسبت به مایكروویو و اجاق گاز در سرعت بالاتری آب را می جوشانند. مهمترین كاربرد كتری برقی را هنگامی متوجه می شوید كه میهمان سرزده دارید و زمان كافی برای جوشاندن آب بر روی اجاق گاز وجود ندارد.

این وسیله كمك می كند در كوتاه ترین زمان برای میهمان ها چای دم كنید. سرعت جوش بالا یکی از مهم ترین مزایای استفاده از کتری برقی می باشد.

استفاده آسان: یکی دیگر از مزایای کتری برقی استفاده آسان از این محصول می باشد. پس از اضافه كردن آب به داخل كتری و فشردن یك كلید، آب به بالاترین حرارت ممكن می رسد.

با تنظیماتی كه بر روی آن تعبیه شده است می توانید درجه حرارت را تغییر دهید.

مصرف كم انرژی: كتری های برقی به دلیل اینكه با سرعت بالا و در كمترین زمان آب را می جوشانند، نسبته به كتری گازی و مایكروویو انرژی كمتری مصرف می كنند.

برای خرید کتری برقی هنریچ مدل 8823 از سایت پروفی کالا با ارسال رایگان

کتری برقی هنریچ مدل 8823

 

نكات مهم و کاربردی در خرید کتری برقی هنریچ مدل 8823

ظرفیت مناسب: یكی از نكات مهم و کاربردی در خرید کتری برقی توجه به ظرفیت و گنجایش كتری می باشد. كتری های برقی 1 تا 2 لیتری در بازار لوازم خانگی وجود دارند.

اگر مصرف بالایی دارید و خانواده پر جمعیت هستید بهتر است كتری های 2 لیتری را انتخاب كنید. اما اگر روزانه بیش از یك یا دوفنجان چای نمی نوشید اندازه 1تا 1/5 لیتری این محصول برای شما كافی می باشد.

سرعت جوش بالا: ویژگی دیگری كه وجود كتری برقی را در آشپزخانه ها ضروری كرده است سرعت جوش بالای آب می باشد. اگر زمان برایتان بسیار اهمیت دارد، دستگاهی را انتخاب كنید كه در كمترین زمان ممكن آب را به نقطه جوش برساند.

توان مصرفی: یکی دیگر از نكات مهم و کاربردی در خرید کتری برقی توجه به میزان توان مصرفی آن است كه در زمان خرید باید به آن دقت كنید. هرچقدر میزان توان مصرفی كتری بالاتر باشد قطعا محصول شما عملكرد بهتری خواهد داشت.

اما مسئله مهمی كه نباید از آن غافل شد این است كه معمولا بیشتر تولید كننده ها توان مصرفی كمتری را برای این دستگاه ها انتخاب می كنند و تنها دلیل آن صرفه جویی در مصرف انرژی می باشد.

جنس كتری برقی: همانطور كه در مطالب بالا هم اشاره كردیم بدنه كتری های برقی در چند جنس مختلف شیشه، استیل ضد زنگ و پلاستیك می باشند كه هر قیمت آن ها نیز با یکدیگر متفاوت است.

در زمان خرید کتری برقی به جنس داخلی آن ها هم توجه كنید سعی كنید محصولاتی كه داخل آن از جنس پلاستیك هستند را انتخاب نكنید زیرا ممكن است به مرور طعم و مزه آب را تغییر دهد. بهترین جنس بدنه همان استیل ضد زنگ است که علاوه بر اینکه باعث تغییر طعم آب نمی شود، طول عمر بیشتری هم دارد.

 

پیج اینستاگرام ما را هم دنبال کنید

 

 

توضیحات تکمیلی

وزن2 کیلوگرم
برند

هنریچ

رنگ

توان

1500 وات

جنس بدنه

استیل ضد زنگ

خاموش شدن خودکار

دارد

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتری برقی هنریچ مدل 8823”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط