اتوبخار ایستاده هنریچ مدل HGC 8704

  • توان مصرفی: 1800وات
  • جنس بدنه: پلاستیک فشرده
  • مجهز به صفحه اتوی آلومنیو
  • مجهز به سیستم حفاظتی Anti-Dry
  • مجهز به نازل بخار با 6 روزنه
موجود در انبار
  • ارسال توسط پروفی کالا
بازگشت
  • ارسال توسط پروفی کالا
    این کالا پس از مدت زمان مشخص شده توسط فروشنده در انبار پروفی کالا تامین و آماده پردازش می‌گردد و توسط پیک پروفی کالا در بازه انتخابی ارسال خواهد شد.

6.900.000 تومان

تحویل اکسپرس
پشتیبانی 24 ساعته
پرداخت آنلاین
ضمانت اصالت

توضیحات

اتوبخار ایستاده هنریچ مدل HGC 8704

بدنه از جنس پلاستیک فشرده

بدنه اتوبخار ایستاده هنریچ 8704 ازجنس پلاستیک فشرده به رنگ سفید طراحی شده است. سیستم تامین بخار، مخزن آب و سایر مدارات در این قسمت قرار گرفته اند. همچنین این قسمت نسبت به دیگر قسمت ها، سنگین تر طراحی شده است تا تعادل اتوبخار، هنگام کار کاملا حفظ شود. توان مصرفی اتوبخار 8704 هنریچ 1800 وات است، بسیار سریع آماده کار شده و همچنین اتلاف گرمای بسیار کمی دارد.

اتوبخار ایستاده هنریچ مدل HGC 8704

مجهز به صفحه اتویی چوبی با روکش قابل شسشتو

این اتوبخار هنریچ 8704 مجهز به صفحه اتو از جنس چوب می باشد. صفحه اتیو چوبی هنریچ 8704 دارای روزنه هایی در فواصل منظم می باشد تا بخار خروجی نازل را از خود عبور داده و نهایتا، چین و چروک لباس را کاملا از بین ببرد. همچنین صفحه اتوی هنریچ 8704 دارای روکشی پارچی می باشد که قابل شسشتو است و می توان هر زمانی که بخواهیم آن را جدا نموده و شسشتو دهیم.

 

اتوبخار ایستاده هنریچ مدل HGC 8704

مجهز به نازلی با 6 عدد روزنه

اتوبخار 8704 هنریچ مجهز به نازلی از جنس استیل با دسته ای کاملا عایق می باشد. این نازل استیل دارای 6 عدد روزنه می باشد که بخار را از خود عبور می دهند. روزنه ها به گونه ای طراحی شده اند که بخار را به صورت یکنواخت و در همه جهات از خود عبور مدهند و صطح نسبتا مناسبی از پارچه را پوشش می دهند. همانطور که ذکر شد، دسته نازل کاملا عایق طراحی شده و هنگام استفاده آسیبی به پوست وارد نخواهد شد.

اتوبخار ایستاده هنریچ مدل HGC 8704

 

بخاردهی پیوسته با 28 تا 35 گرم در دقیقه

یکی از مهمترین ویژگی های اتوبخار ایستاده 8704 هنریچ میزان بخاردهی پیوسته آن است که به نسبت دیگر اتوبخار های ایستاده بهتر عمل میکند. میزان بخاردهی پیوسته اتوبخار ایستاده 8704 هنریچ از 28 تا 35 گرم در دقیقه متغییر است و می توان را به وسیله ولوم تعبیه شده روی بدنه تنظیم نمود.  این اتوبخار ایستاده هنریچ مجهز به سیستم ضد چکه بوده، علاوه بر این دارای سیستم خاموشی خودکار هنگام خالی شدن مخزن آب می باشد.

اتوبخار ایستاده هنریچ مدل HGC 8704

توضیحات تکمیلی

وزن5 کیلوگرم

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اتوبخار ایستاده هنریچ مدل HGC 8704”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

شناسه محصول: HGC 8704