آب مرکبات گیر هنریچ مدل HZP 8691

ویژگی‌های محصول
  • برند: هنریچ
  • رنگ:
  • جنس بدنه: استیل ضد زنگ
  • گارانتی: 18 ماهه سیما سرویس
  • توان: 100 وات
  • قدرت موتور: 100 وات
  • جنس بدنه: استیل ضد زنگ
  • نوع آب مرکبات گیر: اهرمی
  • تعداد سری مخروطی: 2 عدد
  • جنس سریها: پلاستیک فشرده
  • جنس اهرم : پلاستیک فشرده
موجود در انبار
  • ارسال توسط پروفی کالا
بازگشت
  • ارسال توسط پروفی کالا
    این کالا پس از مدت زمان مشخص شده توسط فروشنده در انبار پروفی کالا تامین و آماده پردازش می‌گردد و توسط پیک پروفی کالا در بازه انتخابی ارسال خواهد شد.

2.700.000 تومان

تحویل اکسپرس
پشتیبانی 24 ساعته
پرداخت آنلاین
ضمانت اصالت

توضیحات

آب مرکبات گیر هنریچ مدل HZP 8691

بدنه تمام استیل

آب مرکبات گیر اهرمی 8691 هنریچ مجهز به بدنه ای از جنس استیل ضد زنگ می باشد. امروزه شرکت های معروف حوزه طراحی و تولید لوازم خانگی، بدنه محصولات خود را از جنس استیل ضد زنگ طراحی می نمایند. هنریچ نیز به مثابه بسیاری از شرکت های بزرگ این حوزه، از قافله عقب نمانده و بدنه بسیاری از تولیدات خود از جنس آب مرکبات گیر 8691 را از استیل ضد زنگ در نظر گرفته که علاوه بر مقاومت بالا در مقابل ضربه و البته رطوبت، با آشپزخانه ها مدرن امروزی نیز متناسب می باشد.

آب مرکبات گیر هنریچ مدل HZP 8691

 

مجهز به وتور قدرتمند 100 واتی

آب مرکبات گیر اهرمی هنریچ 8691 مجهز به یک موتور قدرتمند 100 واتی است که تقریبا انرژی لازم برای گرفتن آب هر نوع مرکباتی از جمله لیمو و پرتقال را فراهم می نماید. موتور قدرتمند 100 واتی به همراه اهرم فشاری، انرژی لازم برای گرفتن کامل آب مرکبات را فراهم می نمایند.

آب مرکبات گیر هنریچ مدل HZP 8691

مجهز به اهرم از جنس پلاستیک فشرده

آب مرکبات گیر 8691 هنریچ مجهز به اهرمی از جنس پلاستیک فشرده می باشد. هم دسته اهرم و هم کلاهک اهرم، از پلاستیک  ABS بوده و علاوه بر انعطاف بالا، بسیار محکم طراحی شده اند. به محض فشار دادن اهرم، موتور به صورت خودکار شروع به کار می نماید و تا زمانیکه اهرم، سری های مخروطی را به فشار، موتور کار خواهد کرد.

آب مرکبات گیر هنریچ مدل HZP 8691

سری مخروطی بزرگ برای میوه های درشت

مانند تمامی آب مرکبات گیر های اهرمی معروف، این آب مرکبات گیر 8691 هنریچ مجهز به دو عدد سری مخروطی می باشد. جنس سری از پلاستیک فشرده صیقل داده شده می باشد. شکلی که ملاحظه می فرمایید، مربوط به سری بزرگ آب مرکبات گیر 8691 هنریچ می باشد که مخصوص میوه های درشت، طراحی شده است.

آب مرکبات گیر هنریچ مدل HZP 8691 2 min

سری مخروطی کوچک برای مرکبات ریز و متوسط

آب مرکبات گیر 8691 هنریچ علاوه بر سری مخروطی بزرگ، مجهز به یک سری مخروطی کوچک نیز می باشد که مخصوص میوه های ریز و متوسط است. جنس این سری نیز از پلاستیک فشرده بوده و دارای باله هایی نیز هست که هنگام چرخش، روی فیلتر پلاستیکی می لغزد، تا هیچ  میوه ای باقی نماند و بیشتری بازدهی را داشته باشد.

آب مرکبات گیر هنریچ مدل HZP 8691 3 min

مجهز به فیلتر پلاستیکی

و در پایان بهتر است به این نکته اشاره نماییم که این آب مرکبات گیر اهرمی 8691 هنریچ مجهز به یک فیلتر پلاستیکی می باشد که پالپ های اضافی را فیلتر می نماید تا آب میوه های گوارا و بدون پالپ را بنوشیم. تمامی قطعات این آب مرکبات گیر براحتی از هم جدا شده و می توان آن را با دست و یا در ماشین ظرفشویی شسشتو داد.

آب مرکبات گیر هنریچ مدل HZP 8691 1 min

توضیحات تکمیلی

وزن5 کیلوگرم
برند

هنریچ

رنگ

جنس بدنه

استیل ضد زنگ

گارانتی

18 ماهه سیما سرویس

توان

100 وات

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آب مرکبات گیر هنریچ مدل HZP 8691”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط