آب مرکبات گیر هنریچ مدل HZM 8693

  • قدرت موتور: 160 وات
  • جنس بدنه: استیل ضد زنگ
  • نوع آب مرکبات گیر: اهرمی
  • تعداد سری مخروطی: 2 عدد
  • جنس سری ها: پلاستیک فشرده
  • جنس اهرم : استیل ضد زنگ
موجود در انبار
  • ارسال توسط پروفی کالا
بازگشت
  • ارسال توسط پروفی کالا
    این کالا پس از مدت زمان مشخص شده توسط فروشنده در انبار پروفی کالا تامین و آماده پردازش می‌گردد و توسط پیک پروفی کالا در بازه انتخابی ارسال خواهد شد.

3.900.000 تومان

تحویل اکسپرس
پشتیبانی 24 ساعته
پرداخت آنلاین
ضمانت اصالت

توضیحات

آب مرکبات گیر هنریچ مدل HZM 8693

بدنه تمام استیل

آب مرکبات گیر 8693 مجهز به بدنه تمام استیل می باشد. بدنه تمام استیل هنریچ 8693 هم در مقابل ضربه و هم در مقابل رطوبت بسیار مقاوم است و علاوه بر این ظاهری متناسب با آشپزخانه های مدرن امروزی دارد. همانطور که در تصویر نیز پیداست، این آب مرکبات گیر هرمی هنریچ 8693 مجهز به پایه های ضد لغزش می باشد تا حین کار به هیچ عنوان لرزش نداشته باشد.

آب مرکبات گیر هنریچ مدل HZM 8693

مجهز به موتور قدرتمند 160واتی

آب مرکبات گیر 8693 هنریچ مجهز به یک موتور حرفه ای 160 واتی می باشد. بسیاری از آب مرکبات گیر های طراحی شده توسط شرکت های معروف حوزه طراحی و تولید لوازم خانگی، مجهز به موتور 100 واتی هستند. اما آب مرکبات گیر اهرمی هنریچ 8693 مجهز به یک موتور مسی 160 واتی بسیار قدرتمند می باشد.

آب مرکبات گیر هنریچ مدل HZM 8693

 

مجهز به اهرم از جنس استیل ضد زنگ

همانطور که قبلا ذکر شد، این آب مرکبات گیر 8693 هنریچ مجهز به یک اهرم از جنس استیل ضد زنگ می باشد. هم میله اهرم و هم کلاهک آن از استیل ضد زتگ ساخته شده اند. البته بخشی از میله اهرم، که محل قرار گیری دستان ماست دارای لایه ای عایق مانند از جنس پلاستیک فشرده می باشد.

آب مرکبات گیر هنریچ مدل HZM 8693

سری مخروطی بزرگ برای میوه های درشت

این آب مرکبات گیر تمام استیل 160واتی هنریچ، دارای یک عدد سری مخروطی بزرگ، مخصوص مرکبات درشت می باشد. در واقع برای اینکه بیشترین بازدهی را داشته باشیم  و میوه هدر نرود، بهتر است که برای گرفتن آب مرکبات درشت و بزرگ، از این سری استفاده شود.

آب مرکبات گیر هنریچ مدل HZM 8693

سری مخروطی کوچک برای مرکبات ریز و متوسط

آهمچنین آب مرکبات گیر 8693 هنریچ مجهز به یک سری مخروطی متوسط نیز می باشد که برای میوه ها و مرکبات ریز و متوسط به کار برده می شود. این سری دارای باله های کناری می باشد که روی فیلتر پلاستیکی می لغزد، تا آب پالپ های ریخته شده روی فیلتر را نیز بگیرد و نهایتا بیشترین بازدهی را داشته باشیم.

آب مرکبات گیر هنریچ مدل HZM 8693

مجهز به فیلتر تمام استیل

آب رکبات گیر 8693 تمام استیل هنریچ مجهز به یک فیلتر از جنس استیل ضد زنگ می باشد که در مقابل رطوبت و البته ضربه بسیار مقاوم می باشد. همچنین این فیلتر تمام استیل آب مرکبات گیر 8693 را می توان براحتی جدا نمود و آن را با دست و یا در ماشین ظرفشویی شستشو داد.

آب مرکبات گیر هنریچ مدل HZM 8693

توضیحات تکمیلی

وزن5 کیلوگرم

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آب مرکبات گیر هنریچ مدل HZM 8693”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

شناسه محصول: 8693