کارواش بومن مدل HDR 9016 CB

دسته: برچسب: برند: بومان
ویژگی‌های محصول
  • برند: بومان
  • رنگ:
  • توان: 1400 وات
  • جنس بدنه: پلاستیک فشرده ABS
  • قدرت فشار آب: 120 بار
  • طول شلنگ: 5 متر
  • کاربرد: خانگی
  • میزان مصرف آب: 390 لیتر در ساعت
بازگشت
  • ارسال توسط پروفی کالا
    این کالا پس از مدت زمان مشخص شده توسط فروشنده در انبار پروفی کالا تامین و آماده پردازش می‌گردد و توسط پیک پروفی کالا در بازه انتخابی ارسال خواهد شد.

7.700.000 تومان

تحویل اکسپرس
پشتیبانی 24 ساعته
پرداخت آنلاین
ضمانت اصالت

توضیحات

کارواش بومن مدل HDR 9016 CB

کارواش بومن انتخاب کسانی است که به تمیزی انواع سطوح در خانه اهمیت می دهند. مخصوصا امروزه که کارواش های خانگی یکی از مهمترین و خارق العاده ترین دستگاه هایی است که برای تمیز کردن سطوح و از بین بردن انواع کثیفی ها که بر روی اجسام مختلف مثل دیوارها و خودروها و سایر اجسام وجود دارد به کار می رود.

تهیه کارواش خانگی بهترین راهکاری است که نقش مهمی در صرفه جویی در میزان آب مصرفی و وقت ما و کاهش زمان تمیز کردن انواع سطوح دارد. کارواش بومن مدل HDR 9016 CB یکی از بهترین نمونه هایی است که می توانید خریداری کرده و برای تمیز کردن سطوح از آن استفاده کنید.

 

نکات قابل توجه به هنگام خرید کارواش خانگی

وزن ایده آل: اولین و مهمترین موضوع، میزان قیمت و ابعاد کارواش خانگی هنگام خرید آن است. پس باید توجه داشته باشیم که این دستگاه قرار است در محیط های غیر صنعتی و بزرگ مورد استفاده قرار گیرد پس لازمه ی آن داشتن وزن و ابعاد مناسب و نیز طراحی و ساختار قابل قبول جهت جا به جایی آسان است.

داشتن موتور قدرتمند: ما برای اینکه بتوانیم از کارواش خانگی برای شستشوی محیط در تعداد دفعات مکرر استفاده کنیم نیازمند موتوری قوی هستیم چون در غیر این صورت زمان و انرژی زیادی تلف خواهیم کرد.

داشتن حالت های مختلف شستشو: بسیاری از این دستگاه ها دارای نیروی پاشش قوی مواد شوینده از مخزن خود هستند که این امر می تواند برای بسیاری از کسانی که از این دستگاه استفاده می کنند دارای اهمیت باشد.

قیمت: اما مهمترین موضوع که همیشه برای همه خریداران مهم بوده است بحث قیمت کارواش خانگی است که برای بسیاری حتی از کیفیت دستگاه مهمتر بوده است. با توجه به تنوع تولیدی این دستگاه قیمت این نوع دستگاه ها بسته به نوع امکانات و داشتن موتور قوی و همچنین شکل و شمایل ظاهری آن مثل اندازه و رنگ متفاوت است. که در این بین کارواش بومن نسبت به کیفیت و کارایی خود مناسب ترین قیمت را دارد.

 

در بسیاری از سایت های موجود می توانیم کارواش های خانگی را ببینیم که کارکردی مشابه داشته اند زیرا همه این دستگاه ها آب را با فشار کم دریافت نموده و سپس آن را به وسیله موتوری که در دستگاه قرار دارد پخش می کند.

این موضوع یعنی دریافت آب با فشار کم و پاشش آن با فشار زیاد در همه کارواش های خانگی قابل مشاهده است چون اگر دستگاه این ویژگی را با خود نداشته باشد می توان گفت که موتور آن دچار مشکل شده است. بنابراین لازم است به هنگام خرید این مدل دستگاه ها نهایت دقت را به خرج دهیم و از سایت ها و فروشگاه هایی خرید کنیم که قابل اطمینان باشند.

کارواش بومن مدل HDR 9016 CB

سخن پایانی

امروزه تولیدکنندگان این دسته از محصولات بایستی در تولید کارواش های خانگی بیشترین دقت و ظرافت را از خود به خرج دهند و محصولاتی باکیفیت و در خور شأن مردم به آن ها عرضه کنند زیرا این کار علاوه بر جلب توجه و رضایتمندی مشتری سود و درآمد بسیار خوبی را برای شخص تولید کننده در پی دارد.

 

توضیحات تکمیلی

وزن8 کیلوگرم
برند

بومان

رنگ

توان

1400 وات

جنس بدنه

پلاستیک فشرده ABS

قدرت فشار آب

120 بار

طول شلنگ

5 متر

کاربرد

خانگی

میزان مصرف آب

390 لیتر در ساعت

میزان صدا

92 دی سی بل

نوع موتور

زغالی

پمپ

استیل

سایر مشخصات

خاموش شدن خودکار حرارتی
بدنه از جنس فشرده پلاستیک
پیستون های فولادی ضد زنگ
کیفیت درجه یک

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کارواش بومن مدل HDR 9016 CB”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *