اسیاب صنعتی بومان 1000 گرمی مدل6504

ویژگی‌های محصول
  • برند: بومان المان
  • ظرفیت: 1000گرم
  • جنس بدنه: استیل ضدزنگ
  • جنس تیغه: استیل ضدزنگ
  • قدرت موتور: 3000 وات واقعی
  • سرعت موتور: 32000دور در دقیقه
  • عملکرد توربو: دارد
موجود در انبار
  • ارسال توسط پروفی کالا
بازگشت
  • ارسال توسط پروفی کالا
    این کالا پس از مدت زمان مشخص شده توسط فروشنده در انبار پروفی کالا تامین و آماده پردازش می‌گردد و توسط پیک پروفی کالا در بازه انتخابی ارسال خواهد شد.

6.500.000 تومان

تحویل اکسپرس
پشتیبانی 24 ساعته
پرداخت آنلاین
ضمانت اصالت

توضیحات

معرفی اسیاب صنعتی بومان 1000گرمی مدل 6504

اسیاب صنعتی بومان 1000گرمی مدل 6504 قدرت موتور این اسیاب صنعتی 3000 وات میباشد که یک توان بسیار بالا میباشد. اگر بخواهیم قدرت این دستگاه را توصیف کنیم میتوانیم بگوییم که این دستگاه با قدرتی که دارد میتواند سنگ و شیشه را به یک چشم بر هم زدن خورد و پودر کند.
بدنه ی بومان 6504 از جنس فولاد ضد زنگ میباشد و در محیط های خیس و مرطوب زنگ نمیزند. شما میتوانید لکه های روی دستگاه را به راحتی با یک دستمال تمیز کنید و آن را برق بیاندازید.

تیغه های یک اسیاب کن باید بسیار با کیفیت باشد تا بتواند بهترین کیفیت را ارائه کند. خوشبختانه این دستگاه تیغه هایی از جنس استیل ضد زنگ دارد که هر چقدرهم کار کنند کیفیت و تیزی خود را از دست نمیدهند و مانند روز اول برایتان کار خواهند کرد.
تیغه های این دستگاه چهار عدد میباشد که دو عدد تیغه کوچک و دو عدد تیغه بزرگ که به تمامی جهت ها چرخش میکنند و کیفیت اسیاب کردن را به حد عالی میرسانند.

این دستگاه دارای پایه های ضد لغزش میباشد که در حین کار کردن باعث میشوند دستگاه سرجای خود فیکس شود تا رابط کاربری بسیار لذت بخشی را با این دستگاه تجربه کنید. بدنه ی این محصول بومان از جنس فولاد ضد زنگ میباشد و به هیچ وجه فرسوده و زنگ زده نمیشود.

کاسه ی این اسیاب ظرفت یک کیلویی ( 1000 گرمی ) دارد و شما میتوانید در هر بار استفاده مواد بسیار زیادی را اسیاب کنید.
موتور پر قدرت این دستگاه توان چرخش 32000 بار در هر دقیقه را دارد و توسط ولوم مخصوصی که روی بدنه تعبیه شده است میتوانید تیغه ها و میزان اسیاب شدن مواد را با آن تنظیم کنید.

کاسه ی این دستگاه به بدنه متصل میباشد و بخش بالایی آن قابلیت چرخش 180 درجه دارد تا بتوانید بعد از اتمام کار محتویات داخل آن را بصورت کامل تخلیه کنید.

اسیاب صنعتی بومان 1000 گرمی مدل6504

طرز استفاده از اسیاب صنعتی بومان 1000 گرمی مدل6504

درب دستگاه را باز کنید و مواد را درون مخزن مورد نظر بریزید. سپس درب دستگاه را با استفاده از اهرم های که بر روی درب دستگاه طراحی شده است ببندید و دکمه استارت دستگاه را بزنید. سپس مشاهده خواهید کرد که کمتر از ۱۰ ثانیه همه مواد را تبدیل به پودر نموده است و اثری از مواد قبلی باقی نمی ماند. میتوانید به راحتی با استفاده از این آسیاب صنعتی بومن چوب دارچین، زعفران، بادام، قهوه، گردو، فلفل سیاه و قرمز را به پودر تبدیل نمایید. میتوانید بنابر نیاز خود و مواد مورد نظرتون درجه دستگاه را تنظیم نمایید تا بتواند در کمترین زمان ممکن مواد مورد نظر را خرد نمایید همچنین بعد از انجام دادن عملکرد خود این دستگاه قابلیت چرخش دارد میتوانید آن را بچرخانید و دستگیره ی آن را بگیرید و مواد مورد نظر را خالی نمایید.

ایمنی اسیاب صنعتی بومان 1000 گرمی مدل6504

این دستگاه صنعتی مجهز به میکروسوئیچ میباشد و در زمانی که درب دستگاه باز است موتور دستگاه به هیچ عنوان عمل نمیکند. و این امر ضریب ایمنی دستگاه را تا حد امکان بالا برده است . وجود پایه های زیرین مانع از جا به جایی دستگاه در عین کار میشود و نگرانی بابت پرت شدن وجود نخواهد داشت.

اسیاب صنعتی بومان 1000 گرمی مدل6504

ویژگی های اسیاب صنعتی بومان 1000 گرمی مدل6504

  1. ساخت کشور:آلمان اورجینال
  2. ظرفیت:1000گرم
  3. قدرت موتور:3000 وات واقعی
  4. جنس بدنه:استیل ضد زنگ
  5. جنس تیغه:استیل ضد زنگ
  6. سرعت موتور:32000 دور در دقیقه
  7. عملکرد توربو:دارد
  8. تایمر:دارد
  9. امکان آسیاب دانه های چرب:دارد
  10. قابلیت خرد کردن دانه های قهوه:دارد
  11. اقلام همراه:چهار تیغه یدک،ذغال موتور، الک، فرچه تمیز کننده و برگه راهنما
  12. مناسب برای:عطاری ، رستوران ها، منازل ، آزمایشگاه ، قنادی ، داروسازی ،کافی شاپ ها و…

توضیحات تکمیلی

وزن3,5 کیلوگرم
برند

بومان المان

ظرفیت

1000گرم

جنس بدنه

استیل ضدزنگ

جنس تیغه

استیل ضدزنگ

قدرت موتور

3000 وات واقعی

سرعت موتور

32000دور در دقیقه

عملکرد توربو

دارد

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اسیاب صنعتی بومان 1000 گرمی مدل6504”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسه محصول: 6504