اسیاب صنعتی bomann گرمی400

ویژگی‌های محصول
  • سرعت چرخش موتور: 2800 بار در دقیقه
  • جنس بدنه: استیل ضد زنگ
  • جنس تیغه: استیل ضد زنگ
  • ظرفیت مخزن: 400 گرم
  • توان: 1800 وات
بازگشت
  • ارسال توسط پروفی کالا
    این کالا پس از مدت زمان مشخص شده توسط فروشنده در انبار پروفی کالا تامین و آماده پردازش می‌گردد و توسط پیک پروفی کالا در بازه انتخابی ارسال خواهد شد.

3.800.000 تومان

تحویل اکسپرس
پشتیبانی 24 ساعته
پرداخت آنلاین
ضمانت اصالت

توضیحات

اسیاب صنعتی bomann گرمی400

اسیاب صنعتی bomann گرمی400 دارای ۲ عدد تیغه ۲ پره در داخل مخزن است. که میتوان از آن برای آسیاب نمودن قهوه، ادویه جات، زعفران، و… استفاده نمود. شما میتوانید دستگاه را تنظیم نمایید و سرعت کارکرد آسیاب را افزایش دهید تا مواد مورد نظر زودتر و راحت تر خرد شوند. قدرت این آسیاب فوق العاده پر قدرت ۱۸۰۰ وات است جنس بدنه و تیغه های آن از استیل ضد زنگ میباشد قدرت چرخش موتور آن ۲۸۰۰ بار در دقیقه است. ظرفیت مخزن این آسیاب صنعتی ۴۰۰ گرم میباشد این دستگاه در ۵ دقیقه کارها را برای شما انجام میدهد.

اسیاب صنعتی bomann گرمی400

طرز استفاده اسیاب صنعتی bomann گرمی400

درب دستگاه را باز کنید و مواد را درون مخزن مورد نظر بریزید. سپس درب دستگاه را با استفاده از اهرم های که بر روی درب دستگاه طراحی شده است ببندید و دکمه استارت دستگاه را بزنید. سپس مشاهده خواهید کرد که کمتر از ۱۰ ثانیه همه مواد را تبدیل به پودر نموده است و اثری از مواد قبلی باقی نمی ماند. میتوانید به راحتی با استفاده از این آسیاب صنعتی بومن چوب دارچین، زعفران، بادام، قهوه، گردو، فلفل سیاه و قرمز را به پودر تبدیل نمایید. میتوانید بنابر نیاز خود و مواد مورد نظرتون درجه دستگاه را تنظیم نمایید تا بتواند در کمترین زمان ممکن مواد مورد نظر را خرد نمایید همچنین بعد از انجام دادن عملکرد خود این دستگاه قابلیت چرخش دارد میتوانید آن را بچرخانید و دستگیره ی آن را بگیرید و مواد مورد نظر را خالی نمایید.

موتور اسیاب صنعتی bomann گرمی400

موتور این دستگاه پر قدرت معادل 1.7 اسب بخار می باشد و توان دستگاه 1800w که در رده مدلای پر ظرفیت قرار دارد. دور موتور دستگاه معادل 28000 دور در دقیقه است که یک بازه زمانی فوق العاده چرخشی را تجربه خواهید کرد. آسیاب بومن همچنین دارای کلید حرارتی جهت خاموش کردن اتوماتیک دستگاه میباشد زمانی که به دستگاه فشار بیش از حد بیاید.

اسیاب صنعتی bomann گرمی400

ایمنی اسیاب صنعتی bomann گرمی400

این دستگاه صنعتی مجهز به میکروسوئیچ میباشد و در زمانی که درب دستگاه باز است موتور دستگاه به هیچ عنوان عمل نمیکند. و این امر ضریب ایمنی دستگاه را تا حد امکان بالا برده است . وجود پایه های زیرین مانع از جا به جایی دستگاه در عین کار میشود و نگرانی بابت پرت شدن وجود نخواهد داشت.

ویژگی های اسیاب صنعتی bomann گرمی400

  1. اقلام همراه : تیغه اضافه، ذغال موتور، الک، فرچه تمیز کننده و برگه راهنما
  2. سرعت چرخش موتور : 2800 بار در دقیقه
  3. جنس بدنه : استیل ضد زنگ
  4. جنس تیغه : استیل ضد زنگ
  5. ظرفیت مخزن : 400 گرم
  6. نوع پایه : ضد لغزش
  7. توان : 1800 وات
  8. وزن : 3500 گرم

توضیحات تکمیلی

وزن3,5 کیلوگرم
سرعت چرخش موتور

2800 بار در دقیقه

جنس بدنه

استیل ضد زنگ

جنس تیغه

استیل ضد زنگ

ظرفیت مخزن

400 گرم

توان

1800 وات

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اسیاب صنعتی bomann گرمی400”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسه محصول: 6502