پاپ کورن ساز کلترونیک مدل PM 3635

بازگشت
  • ارسال توسط پروفی کالا
    این کالا پس از مدت زمان مشخص شده توسط فروشنده در انبار پروفی کالا تامین و آماده پردازش می‌گردد و توسط پیک پروفی کالا در بازه انتخابی ارسال خواهد شد.

5.700.000 تومان

تحویل اکسپرس
پشتیبانی 24 ساعته
پرداخت آنلاین
ضمانت اصالت

توضیحات

پاپ کورن ساز کلترونیک مدل PM 3635

کمپانی کلترونیک یکی از کمپانی های مطرح لوازم خانگی در جهان است که توانسته است محصولات بسیار با کیفیت و همچنین زیبای طراحی کند و امروزه نام خود را بر روی زبان‌ها بیندازد. پاپ کورن ساز کلترونیک یک دستگاه بسیار کارآمد و جذابی است که محبوبیت بالایی در میان مردم کسب کرده است و ما در این نوشته قصد داریم به بررسی پاپ کورن ساز کلترونیک مدل pm 3635 بپردازیم.

پاپ کورن ساز کلترونیک pm 3635 دارای توان مصرفی ۱۲۰۰ وات می باشد که بسیار توان بالایی به حساب می آید و می تواند در مدت زمان بسیار کوتاه مقدار زیادی پاپ کورن برای شما آماده سازد که در زمان ۲ دقیقه این اتفاق خواهد افتاد.

جنس بدنه پاپ کورن ساز pm 3635 از پلاستیک فشرده طراحی شده است که بسیار مقاوم می باشد و در برابر انواع ضربات خیال شما را از فرو رفتگی یا شکستگی راحت خواهد کرد.

یکی از ویژگی‌های بسیار مثبت کلترونیک pm 3635 قابلیت تهیه پاپ کورن بدون نیاز به روغن است که ماده غذایی بسیار سالم و رژیمی برای شما به ارمغان می آورد که کافی است در دستگاه مقداری نمک و ادویه همراه ذرت اضافه کنید و پاپ کورن خوشمزه آماده شود البته اگر در درون دستگاه مقدار کمی روغن و یا کره آب شده بریزید پاک کن بسیار لذیذ تر خواهد شد.

اگر به دنبال محصولی مقاوم و همچنین زیبا هستید ما به شما پاپ کورن ساز pm3635 را پیشنهاد می کنیم که در کنار زیبایی بالا از توان مصرفی بسیار عالی برخوردار است و همچنین طراحی استانداردی دارد و خود را با آشپزخانه شما تطبیق می دهد.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پاپ کورن ساز کلترونیک مدل PM 3635”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسه محصول: 3635