آبمیوه گیری کلترونیک مدل AE 3532

موجود در انبار
  • ارسال توسط پروفی کالا
بازگشت
  • ارسال توسط پروفی کالا
    این کالا پس از مدت زمان مشخص شده توسط فروشنده در انبار پروفی کالا تامین و آماده پردازش می‌گردد و توسط پیک پروفی کالا در بازه انتخابی ارسال خواهد شد.

4.500.000 تومان

تحویل اکسپرس
پشتیبانی 24 ساعته
پرداخت آنلاین
ضمانت اصالت

توضیحات

آبمیوه گیری کلترونیک مدل AE 3532

آبمیوه گیری کلترونیک 3532 یکی از اساس ترین نیاز های بدن ما نیاز به جذب انواع ویتامین هاست و همچنین هوای گرم تابستانه ما را به نوشیدن یک آبمیوه ی تازه ترغیب می کند.

از آنجایی که آبمیوه های صنعتی دارای انواع مختلف نگهدارنده ها هستند، برای بدن مفید نیست.

در نتیجه شما برای نوشیدن این نوع آبمیوه ها رغبت چندانی ندارید. اما شما می توانید با استفاده از آبمیوه گیر حرفه ای 1000 وات کلترونیک (Clatronic)مدل AE 3532 در خانه ی خود یک نوشیدنی سالم را داشته باشید.

آبمیوه گیری 1000 وات کلترونیک مدل AE 3532 که دارای محفظه ی استیل ضد زنگ و بسیار با کیفیت است.که می تواند در مدت زمان کمی یک نوشیدنی سالم و تازه را برای شما تهیه کند.

شما به راحتی می توانید در منزل خود هر آبمیوه ای را که بخواهید درست کنید. و به سلامت و تناسب اندام اعضای خانواده ی خود کمک کنید. هر میوه ای که شما دوست دارید در عرض چند ثانیه با موتور پر قدرت 1000 وات آبمیوه گیری کلترونیک مدل AE 3532 به یک نوشیدنی لذت بخش تبدیل می شود.

یکی از ویژگی های مفید آبمیوه گیری کلترونیک مدل AE 3532 دستگاه تفاله گیری بزرگ آن است. که امکان ذخیره ی 2 لیتر تفاله را دارا می باشد.

سیستم ضد چکه ی دستگاه برای شما این امکان را فراهم می آورد که پس از اتمام کار قطره ای از تفاله و یا آبمیوه به بیرون نریزد.

دهانه ی بزرگ 75 میلی متری دستگاه به شما این امکان را می دهد که میوه های بزرگ را به راحتی به قسمت پایین هدایت کنید. و موتور دو سرعته ی دستگاه کنترل شما را بر روی جریان آبمیوه گیری بیشتر می کند.وزن سبک و نمای زیبای دستگاه دکور آشپزخانه ی شما را زیباتر می کند.

و در آخر تمامی قطعات دستگاه جداسازی می شوند و شما می توانید تمیزی سریع و آسانی را داشته باشید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آبمیوه گیری کلترونیک مدل AE 3532”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسه محصول: 3532