سشوار حرفه ای پروفی کر مدل PC-HT 3017

بازگشت
  • ارسال توسط پروفی کالا
    این کالا پس از مدت زمان مشخص شده توسط فروشنده در انبار پروفی کالا تامین و آماده پردازش می‌گردد و توسط پیک پروفی کالا در بازه انتخابی ارسال خواهد شد.

5.900.000 تومان

تحویل اکسپرس
پشتیبانی 24 ساعته
پرداخت آنلاین
ضمانت اصالت

توضیحات

سشوار حرفه ای پروفی کر مدل PC-HT 3017

با PC-HT 3017 شیک از ProfiCare در یک محفظه راحت و دستی با لمس نرم، یک سشوار حرفه ای را دریافت می کنید که برای سالن مناسب است و به آرامی موهای شما را خشک و مراقبت می کند.

یک موتور حرفه ای AC قدرتمند و یک کابل بسیار طولانی تقریباً 2 متر به لطف جریان هوای قوی، آزادی حرکت زیادی در هنگام سشوار کشیدن و خشک کردن سریع و موثر می دهد.

این دستگاه همچنین به لطف اثر ضد الکتریسیته ساکن، عملکرد یونیزاسیون را برای استایل بهتر به شما ارائه می دهد. بنابراین موهای شما خشک نمی شود و نرم تر و براق تر می شود. علاوه بر این، PC-HT 3017 دارای محافظت در برابر گرمای بیش از حد است.

حداکثر توان 2200 وات با سه سطح دما و قدرت و دو سطح دمنده، جریان هوای مطلوبی دارید تا موهای خود را به بهترین شکل ممکن حالت دهید. “شات سرد” یک مدل مو و نگه داشتن کامل را تضمین می کند.

دستی اگر ترجیح می دهید مستقیماً دستگاه را در اختیار داشته باشید، می توانید به راحتی با استفاده از چشمک، سشوار را به قلاب آویزان کنید. نازل بسیار باریک شکل برای یک ظاهر طراحی فردی و دقیق بسیار مناسب است.

در صورت عدم استفاده، می توانید آنها را در هر زمان حذف کنید. همچنین قابلیت چرخش 360 درجه را دارد.

 

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سشوار حرفه ای پروفی کر مدل PC-HT 3017”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسه محصول: 3017