سشوار حرفه ای پروفی کر مدل PC-HT 3010

بازگشت
  • ارسال توسط پروفی کالا
    این کالا پس از مدت زمان مشخص شده توسط فروشنده در انبار پروفی کالا تامین و آماده پردازش می‌گردد و توسط پیک پروفی کالا در بازه انتخابی ارسال خواهد شد.

5.500.000 تومان

تحویل اکسپرس
پشتیبانی 24 ساعته
پرداخت آنلاین
ضمانت اصالت

توضیحات

سشوار حرفه ای پروفی کر مدل PC-HT 3010

از وسایل برقی پر استفاده شخصی در یک منزل بدون شک سشوار است. انواع و اقسام سشوار از شرکت‌های مختلف در بازار موجود است. در همین راستا شرکت آلمانی پرافی کِر که گهگاهی پروفی کِر نیز خوانده می‌شود در کنار تولید دیگر وسایل شخصی برقی، سشوارهای بسیار باکیفیتی تولید رده است. سشوار 2200 وات پرافی کر مدل PC-HT 3010 از سشوارهای کاربردی و با کیفیت این شرکت است که به معرفی آن می‌پردازیم.

تولید یون منفی

پس از رفتن به حمام و یا شستشوی موی سر و سپس خشک کردن آن در اکثر موارد موی سر دچار الکتریسیته‌ی ساکن می‌شود و آن هم به دلیل تجمع یون مثبت روی سطح موی سر است. در این صورت شانه به موی سر چسبیده و در هنگام شانه زدن آنها را با سمت خودش می‌کشد و همین امر باعث عدم شکل دهی به مو می‌شود. خوب چاره چیست؟ باید این یون‌های مثبت خنثی شوند. با تولید یون منفی و برهم کنش با یون‌های مثبت، این یون‌ها خنثی شده و الکتریسیته‌ی ساکن از بین می‌رود. سشوار پرافی کر  3010 با تولید یون‌های منفی این مشکل را برای ما حل می‌کند.

موتور

قدرت موتور 2200 وات است. به راحتی گرما و سرما را تولید می‌کند. نوع موتور به گونه‌ای است که با برق AC کار میکند. موتورهایی از این دست در مقام مقایسه با موتورهای نوع DC دوام و همچنین کارایی بالاتری از خود نشان می‌دهند. همین امر باعث شده است که فراتر از استفاده ی خانگی بتوان از سشوار 3010 پروفی کر استفاده کرد.

تنظیم سرعت و حرارت

سرعت باددهی در 2 درجه قابل تنظیم است. همچنین حرارت دهی را نیز میتوان در 3 سطح مجزا تنظیم نمود. در نتیجه در 6 حالت مختلف می‌توانیم حرارت و سرعت را کنترل کرده و به دلخواه کنترل نمائیم.

باد سرد

از ویژگی‌هایی که در سشوار پرافی کر 3010 وجود دارد و بسیار کارآمد است وجود شات باد سرد است. می‌دانیم که برای فرم دهی موی سر، باد سرد یا به اصطلاح کول شات، بهتر از هوای گرم عمل می‌کند.

ایمنی

نکته‌ای که می‌توان به آن‌ها اشاره کرد دارا بودن سیستم قطع خودکار در برابر حرارت بالاست و همین امر باعث افزایش طول عمر موتور سشوار می‌شود.

لازم به ذکر است که سشوار پرافی کر مدل سشوار 2200 وات پرافی کر مدل PC-HT 3010 با گارانتی 18 ماهه‌ی سیما عرضه می‌گردد.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سشوار حرفه ای پروفی کر مدل PC-HT 3010”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسه محصول: 3010