دمنوش ساز برقی پروفی کوک 1165

1100 وات
چای ساز
دمنوش ساز
کتری برقی
جنس کتری از شیشه
خاموش شدن خودکار
ظرفیت کتری 0.5 لیتر
صافی و تفاله گیر استیل

بازگشت
  • ارسال توسط پروفی کالا
    این کالا پس از مدت زمان مشخص شده توسط فروشنده در انبار پروفی کالا تامین و آماده پردازش می‌گردد و توسط پیک پروفی کالا در بازه انتخابی ارسال خواهد شد.

5.650.000 تومان

تحویل اکسپرس
پشتیبانی 24 ساعته
پرداخت آنلاین
ضمانت اصالت

توضیحات

مشخصات دمنوش ساز برقی پروفی کوک مدل PC-TK 1165

دستگاه دمنوش ساز برقی پروفی کوک 1165 با توان مصرفی 1100 وات. قوری دمنوش ساز برقی پروفی کوک از شیشه ساخته شده و ظرفیت آن 0.5 لیتر است. دمنوش و چای ساز پروفی کوک مجهز به تفاله گیر یا صافی است. بر روی دسته کتری یک نمایشگر نوری قرار گرفته و با فواصل 10 عددی، دمای آب را به شکل دیجیتالی نمایش می دهد. پروفی کوک برندی آلمانی بوده و تمام محصولات در کشور آلمان با تکنولوژی آلمانی طراحی شده و برای بازار اروپا در کشور چین مونتاژ می شود. چای ساز PC-TK 1165 مناسب برای دم کردن انواع گیاهان دارویی، دمنوش، چای سبز و سیاه در اسرع وقت. دستگاه دمنوش ساز پروفی کوک با قالب تمام استیل و کتری شیشه ای از استحکام فوق العاده برخوردار است.
سایت رسمی توزیع کننده محصول

قوری شیشه ای دمنوش ساز برقی پروفی کوک 1165
جنس قوری دمنوش ساز برقی پروفی کوک از شیشه ساخته شده است. در برابر حرارت بسیار مقاوم بوده و قادر به تحمل درجه حرارت بالا و دمای جوش است. حداکثر ظرفیت دمنوش و چای ساز پروفی کوک برابر است با 0.5 لیتر. توری یا تفاله گیری تمام استیل در برابر زنگ زدگی مقاوم بوده و برعکس پلاستیک دچار واکنش شیمیایی نخواهد شد. ظرفیت اسمی برابر است با 0.5 لیتر اما توصیه می شود که مقداری از فضای داخل قوری دمنوش ساز را خالی بگذارید. طراحی آن به صورت فرنچ بوده و با استفاده از یک اهرم می توانید توری تفاله گیر را به سمت بالا و پایین بکشید تا پروسه دم کشیدن چای یا دمنوش به شکل بهتری انجام بگیرد و قبل از پر رنگ شدن یا تلخ کردن نوشیدنی، آن را بالا بکشید.
دستگاه دمنوش ساز برقی پروفی کوک مدل 1020
دمنوش و چای ساز پروفی کوک با توان 1100 وات
حداکثر توان مصرفی دمنوش ساز برقی پروفی کوک 1165 برابر است با 1100 وات. محدوده توان مصرفی قوری دمنوش ساز پروفی کوک نهایتاً به 1100 وات می رسد. آب را بسیار سریع تر از روش های معمول به نقطه جوش خواهد رساند و می توانید برای خود، اعضای خانواده یا دوستان و همکارانتان چای، دمنوش و دیگر نوشیدنی های گرم تهیه کنید. اگر سرما خوردگی گرفته اید یا تب و لرز دارید، یکی از روش های معمول استفاده از مایعات و نوشیدنی های گرم است. در روزهای مریضی می توانید به سادگی چای و دمنوش برای خود دم کنید. روش استفاده از آن بسیار ساده بوده و هر کسی قادر است با آن کار کند.جوشاندن آب و درست کردن نوشیدنی با این وسیله بسیار سریعتر از سماور و کتری است.
چای و دمنوش ساز سیلور کرست آلمان
تفاله گیر استیل طرح فرنچ
در بالای قوری و دقیقاً زیر درب، یک فیلتر یا تفاله گیر فلزی توری مانند وجود دارد. در این قسمت، چای سبز، سیاه و کیسه ای انواع دمنوش های گیاهی و … را می توانید قرار دهید. حتی امکان تهیه نوشیدنی با استفاده از انواع کیسه ای نیز وجود دارد. از این وسیله به عنوان کتری برقی برای جوشاندن آب نیز می توان استفاده کرد. وقتی آب به نقطه جوش برسد، اهرم توری تفاله گیر را به داخل قوری دمنوش ساز پروفی کوک فشار دهید، تا زمانی که نوشیدنی شما رنگ نگرفته و دم نکشیده است، توری تفاله گیر باید در داخل آب جوش باقی بماند اما قبل از تلخ کردن یا پر رنگ کردن بیش از اندازه، می توانید اهرم را بالا بکشید و دمنوش را در فنجان سرو کنید.
انواع نوشیدنی ساز در سایت خانگی مال
دمنوش ساز برقی پروفی کوک PC-TK 1165 یک نوشیدنی ساز حرفه ای با کارایی زیاد است. جنس کتری یا قوری این چای ساز از پیرکس (شیشه) ساخته شده و به نسبت پلاستیک بسیار بهداشتی تر و زیباتر است. ظرفیت فوق العاده آن به شما امکان تهیه نوشیدنی گرم برای مهمانان و افراد بیشتری را خواهد داد.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دمنوش ساز برقی پروفی کوک 1165”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *