سرخ کن پروفی کوک مدل PC-FR 1200 H

  • کشور سازنده: چین تحت لیسانس آلمان
  • مجهز به صفحه نمایش دیجیتال و کنترل پنل لمسی
  • قابلیت تنظیم دما و زمان
  • توان مصرفی: 1500 وات
  • مجهز به جوجه گردان
  • دارای سینی مخصوص پیتزا
  • قابلیت عملکرد به صورت میوه خشک کن
بازگشت
  • ارسال توسط پروفی کالا
    این کالا پس از مدت زمان مشخص شده توسط فروشنده در انبار پروفی کالا تامین و آماده پردازش می‌گردد و توسط پیک پروفی کالا در بازه انتخابی ارسال خواهد شد.

8.200.000 تومان

تحویل اکسپرس
پشتیبانی 24 ساعته
پرداخت آنلاین
ضمانت اصالت

توضیحات

سرخ کن پروفی کوک مدل PC-FR 1200 H

می‌توان ادعا کرد که کامل‌ترین سرخ کنی که تاکنون ساخته شده است سرخ کن پروفی کوک مدل PC-FR 1200 H است.

در واقع کلمه‌ی سرخ کن برای آن مناسب نیست و باید آن را دستگاه چند کاره پروفی کوک نامید.

کارهای گوناگون این سرخ کن همه فن حریف را ادامه شرح خواهیم داد.

شرکت آلمانی و خوش ذوق پروفی کوک در همه‌ی وسایلی که تولید کرده است همیشه از خود نوآوری نشان داده است تا هم مشتریان را راضی نگه دارد و هم قدرت خود را در تولید محصولاتی که پیشتاز هستند بر دیگر رقبا بچرباند.

 

ظرفیت

هر آنچه را که در سرخ کن 1200 پروفیکوک توضیح دهیم منحصر به فرد است.

یکی از آنها حجم این سرخ کن است.

حجم 11 لیتر برای یک سرخ کن بسیار فراتر از حد انتظار و بی نظیر است.

البته این حجم بالا به این خاطر در نظر گرفته شده است چون کارهای متفاوتی با آن انجام می‌گیرد.

 

مشاهده از پشت درب

شاید به ظاهر زیاد لازم ننماید. ولی برای هر بار دیدن تغییرات اعمال شده بر روی ماده ی غذایی نمی‌توان دستگاه سرخ کن را خاموش کرد و درب را باز کرد و از نو کارها را انجام داد.

مثلا شما از جوجه گردان استفاده می‌کنید. اگر نتوان جوجه را دید که تا چه حدی سرخ شده است ممکن است بسوزد یا کمتر سرخ شود.

به همین دلیل در سرخ کن پروفیکوک 1200 درب شفاف ساخته شده است تا تمامی تغییرات به خوبی دیده شود.

 

تنظیم زمان و دما

از الزامات در دستگاه‌های سرخ کردنی می‌باشند. با زمان‌بندی برای یک ماده‌ی خوراکی، پس از اتمام زمان تعیین شده، آلارم هشدار به صدا در می‌آید و ما را خبردار می‌کند. همچنین دما تا 200 درجه قابل تنظیم است.

 

پنل و صفحه نمایش

شرکت پروفی کوک برای سرخ کن ProfiCook مدل 1200 خود از پنل دیجیتالی لمسی بهره برده است. همچنین یک صفحه نمایش بسیار با کیفیت از جنس LED در آن تعبیه کرده است.

کار کردن با آنها راحت و لذت بخش بوده و همچنین امکانات گسترده‌ای در آن به کار برده شده است.

 

دود و بو نمی‌خواهیم!

برای اینکه در حین گریل کردن و سرخ کردن، دود و بوی مواد غذایی ما را اذیت نکند، از فیلتر داخلی قوی بهره برده شده است.

 

عملکردهای سرخ کن پروفیکوک 1200

سرخ کردن در سبد

سرخ کردن در این سرخ کن منحصر به فرد است. چگونه؟ یک سبد استوانه‌ای که همراه با این دستگاه ارائه می‌شود عمل سرخ کردن را به خوبی انجام می‌دهد.

ویژگی جالب آن این است که چرخشی بوده و به همین دلیل به صورت کاملا یکنواخت عمل سرخ کردن را انجام می‌دهد.

 

جوجه گردان پروفی کوک 1200

با خرید سرخ کن بزرگ پروفی کوک در واقع یک فر حرفه‌ای را نیز تهیه کرده‌اید. جوجه گردان را روی محل نصب کرده و سیخ را از جوجه رد کنید. به بهترین نحو جوجه یا ماهی را برای شما سرخ یا کباب می‌کند.

 

گریل

دو سینی مخصوص برای گریل کردن همراه این سرخ کن پروفیکوک عرضه میشود. سینی ها را در جای خود محکم کنید و تکه گوشت‌ها را روی آنها قرار دهید. از پشت درب شیشه‌ای نیز کباب شدن آنها را مشاهده نمایید.

 

سیخ‌های گوجه و فلفل

در محل جوجه گردان می‌توان سیخ‌های مخصوص سرخ کردن را نصب کرد. تعداد آنها 6 عدد است که برای سرخ کردن و کباب کردن انواع مواد خوراکی استفاده دارد. این سیخ‌ها می‌چرخند و گوجه و تکه گوشت و هر ماده‌ی دلخواه دیگر را به صورت یکنواخت  پخت می‌دهد.

 

سینی پیتزا

یک سینی مجزای دیگر نیز به همراه سرخ کن حرفه‌ای پروفی کوک مدل 1200 ارائه شده است تا با آن پیتزا، نیمرو و یا موادی از این دست تهیه شود.

 

صرفه جویی

هرچند توان دستگاه سرخ کن پروفیکوک بالا و 1500 وات است. ولی صرفه جویی در مصرف انرژی برای آن در نظر گرفته شده است و کاملا بهینه گشته است.

 

حفاظت

در مقابل دمای بیش از حد واکنش نشان داده و خاموش می‌گردد.

 

حمل آسان

دستگیره‌ها همیشه خنک بوده و هیچ گاه داغ نمی‌شوند تا جابجایی بدون مشکل باشد.

 

گارانتی

سرخ کن قوی و عالی پروفیکوک مدل 1200 از طرف شرکت سیما تا 18 ماه گارانتی می‌شود.

 

امروزه دستگاه های سرخ کن نقش مهمی را در زندگی افراد ایفا می کنند چون می توانند در مدت زمان کمی و همچنین با ایمنی بیشتر، لذت آشپزی کردن را برای شما دو چندان کنند.

از این رو برند معتبر و مشهور پروفی کوک آلمان توانسته یکی از بهترین و جدیدترین سرخ کن های خود را به دنیا معرفی کند.

پروفی کوک یک برند آلمانی معتبر می باشد که در زمینه لوازم خانگی فعالیت دارد و یکی از ده برند مشهور و با اصالت حال حاضر می باشد.

سرخ کن پروفی کوک مدل ۱۲۰۰ از هر نظر بی نظیر می باشد و علی رغم زیبایی منحصر به فرد، از کیفیت بی نظیر و طول عمر بالایی برخوردار است.

همچنین به دلیل به کار برده سدن تکنولوژی های روز در پروفی کوک PC-FR 1200H، این محصول رآشپزی راحت و به دور از اتلاف وقت را برای شما به ارمغان می آورد.

1: به لطف وجود عملکرد پخت با هوای گرم که در 1200 H وجود دارد مصرف روغن به حد چشم گیری کاهش می یابد و غذایی با طعم بی نظیر و مناسب برای همه ی سلیقه ها و همچنین سالم را برای شما به ارمغان می آورد. جالب است بدانید که عملکرد پخت با هوای گرم باعث می شود که مواد معدنی و ویتامین های موجود در غذا حفظ شوند و غذایی سالم، متناسب با استانداردهای بهداشت جهانی آماده شود.

2: سرخ کن 1200H  پروفی کوک مجهز به فیلتر بو و دود می باشد که تقریبا 99 درصد از بو و دود ناشی از پخت را می گیرد، به لطف این قابلیت پروفی کوک مدل PC-FR 1200 برای رستوران ها، کافی شاپ ها و حتی منزل نیز بسیار مناسب است.

3: توان مصرفی معادل ۱۵۰۰ وات علی رغم قدرت زیاد در سرخ کردن مواد علاوه بر صرف جویی در زمان و کاهش زمان آماده شدن غذا، از مصرف بی رویه انرژی نیز جلو گیری می کند. لازم به ذکر است که جنس بدنه سرخ کن ۱۵۰۰ واتی FR 1200H از جنس استیل ضد زنگ و مقاوم بوده و ظرفیت داخلی سرخ کن معادل ۱۱ لیتر می باشد. به عبارتی دیگر سرخ کن چند کاره پروفی کوک ۱۲۰۰، هر آنچه که یک سرخ کن حرفه ای و ایده آل دارد را شامل می شود.

4: از دیگر ویژگی های قابل توجه FR 1200H می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • این سرخ کن ۱۱ لیتری پروفی کوک دارای ۹ برنامه پیش فرض می باشد و می توان زملن پخت و همچنین درجه حرارت را تا ۲۰۰ درجه سانتی گراد افزایش داد.
  • قابلیت خشک کردن انواع گوشت، میوه و سبزیجات از دیگر ویژگی های منحصر به فرد سرخ کن ۱۲۰۰ پروفی کوک می باشد. به عبارتی دیگر این دستگاه علاوه اینه یک سرخ کن ایده آل است، یک میوه خشک کن حرفه ای نیز می باشد .
  • همانطور که به آن اشاره کردیم برند پروفی کوک با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا، راحتی و استفاده آسان تر از محصولات خود را فراهم می کند لازم به ذکر است که سرخ کن پروفی کوک مدل PC-FR 1200 مجهز به صحفه نمایش LED می باشد و کنترل پنل آن کاملا لمسی است همچنین دارای تایمر می باشد و در هنگام پایان کار سیستم هشدار فعال می گردد. به لطف وجود چراغ داخلی پر نور شما می توانید روند پخت مواد غذایی را با وضوح بیشتری مشاهده کنید.

5: دسته های عایق و محکم، سیستم محافظت در برابر گرمای بیش لز حد، سیستم محافظت در برابر بخار زیاد، دارا بودن ۴ شیار برای جابجا کردن غذا و سیستم ایمنی مداری از دیگر مهم ویژگی های PC-FR 1200h پروفی کوک می باشد

 

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سرخ کن پروفی کوک مدل PC-FR 1200 H”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *